گسترش فروش شرکت Webroot در منطقه آمریکای شمالی

جمعه 14 خرداد ماه سال 1389 ساعت 2:06 PM

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش : به نقل از وب سایت شرکت وب روت : شرکت وب روت پیشرو در ارائه راهکارها و نرم افزارهای امنیتی و یکی از پر فروش ترین شرکتها در منطقه آمریکای شمالی و اروپا ، با استخدام یکی از مدیران فروش بسیار با تجربه در منطقه آمریکای شمالی خیزش جدیدی برای فروش بیشتر در این منطقه برداشته است .

این شخص کسی نیست بجزء  Lee Allen یکی سابقآ یکی از مدیران فروش شرکت سایمنتک   Symantec بوده ، که سابقه ای 18 ساله در این شرکت دارد و اینبار با تجربه ای پر بار و شناخت کافی از بازار خرده فروشی آمریکای شمالی ( کانادا و آمریکا ) که بزرگترین و مهمترین بازار نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس محسوب می شود ، کمک شایانی به توسعه فروش و بازار شرکت وب روت خواهد نمود .

گسترش فروش و ارائه استراتژی های جدید فروش از جمله راهکارهای جدید این شخص برای فروش بیش از بیش محصولات این کمپانی معتبر خواهد بود .

این مدیر سابقآ مسئول فروش و خرده فروشان منطقه آمریکای شمالی و ارائه استراتژی فروش در منطقه آمریکای لاتین در شرکت معتبر و بزرگ سایمنتک بوده است .

این مدیر یکی از مدیران بسیار موفق در شرکت سامینتک بوده است که توسعه فروشی برابر 90% را در رده فروشندگان خرده در آمریکا داشته است .
این مدیر فروش مدتی را نیز در شرکتهای  اپل و فوجیتسو نیز مشغول به کار بوده است .
شرکت وب روت یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه حفاظت از داده ها و امنیت اطلاعات می باشد .
محصولات این شرکت در زمینه شناسایی جاسوس افزارها رتبه اول را دارند و این شرکت در محصولات آنتی ویروس خود از موتور قدرتمند شرکت سوفوس استفاده می نمایند .
این شرکت قراردادهای همکاری با شرکتهای سونی و لنوو دارد .

شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات شرکت وب روت در ایران می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد