مشکل بروزرسانی و Task Update Kit کنسول مدیریتی نسخه 8 کسپرسکی

چهارشنبه 12 خرداد ماه سال 1389 ساعت 09:24 AM

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش به نقل از واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش ( نماینده توزیع کننده رسمی کسپرسکی در منطقه غرب آسیا - ایران - پاکستان و افغانستان ) ، به تازگی تعدادی از شرکتهای خریدار و یا نصب کننده کنسول مدیریتی کسپرسکی با مشکل بروزرسانی و آپدیت کنسول مدیریتی آن و به تبع آن مشکل بروزرسانی در سرورها و کلاینهای شبکه خود شده اند .

 این دسته از کاربران و شرکتها برای برطرف شدن مشکل خود به بخش اخبار وب سایت شرکت دورانتاش با نشانی های

 www.durantash.com  و یا  www.NOvirus.ir  مراجعه نمایند و طبق دستور عملی که در تاریخ 11 خرداد ماه 1389 در بخش اخبار وب سایت این شرکت قرار گرفته است اقدام به بر طرف نمودن مشکل بروزرسانی Task Update administration kit  کسپرسکی خود نمایند .

 درباره دورانتاش :
 شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس می باشد و در حال حاضر با توزیع و عرضه محصولات شرکتهای معتبری مانند کسپرسکی - جی دیتا - ترند ماکرو - وب روت - سایمنتک - AVG - آوست و دیگر شرکتها و نسخه های مختلف ویندوز ، برترین توزیع کننده نرم افزار و نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس در ایران می باشد .
 همچنین شرکت دورانتاش اولین و تنها مرکز معتبر عرضه معتبر لایسنسهای نرم افزاری بصورت دیجیتال دلیوری Digital Delivery ( تحویل با ایمیل ) در ایران می باشد ، که مورد استقبال بسیار خوب کاربران ایرانی نیز قرار گرفته است .
 خرید آسان - راحت و مطمئن و با قیمتهای مناسب ، از توزیع کننده نرم افزار در ایران از خصوصیات عمده خرید از وب سایت شرکت دورانتاش می باشد .

 این شرکت با بسیاری از شرکتها و سازمانها همکاری نزدیک و متقابل دارد .

 همچنین بسیاری از فروشندگان نوت بوک ، با شرکت دورانتاش قرارداد همکاری داشته و کارت تخفیف این شرکت را بعنوان یک هدیه بسیار مناسب به خریداران نوت بوکهای خود اهداء می کنند .

 با توجه به کیفیت بسیار بالازی محصولات 2010 شرکت سامینتک و قرارداد اکثر شرکتهای بزرگ آی تی IT Companies  و تولید کنندگان نوت بوک مانند dell - sony - lenovo - acer - benq - samsung - asus - gigabyte - HP - fujitu و غیره  و هاردهای A-Data و Transend با شرکتهای Symantec -norton  , Trend Micro PC-Cillin و وب روت ، اکثر خریداران این محصولات را بصورت دیجیتال دلیوری Digital Delivery از شرکت دورانتاش خریداری می نمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد