شرکت دورانتاش در نمایشگاه کامپیوتر خرداد 1389 تبریز

یکشنبه 9 خرداد ماه سال 1389 ساعت 10:05 AM
خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

 شرکت دورانتاش توزیع کننده برتر نرم افزارهای امنیتی در ایران و خاورمیانه در نمایشگاه کامپیوتر تبریز که در تاریخ 6 تا 10 خرداد ماه 1389 در شهرستان تبریز برگزار می گردید شرکت نمود .

 شرکت دورانتاش توزیع کننده محصولات کسپرسکی و نماینده شرکت تریلیوم اینفورمیشن سکیوریتی ( پاکستان ) در منطقه غرب آسیا می باشد و همچنین توزیع کننده محصولات نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس و سیستم عاملهای ویندوز می باشد .

 محصولات معرفی شده در این نمایشگاه شامل ، کسپرسکی - جی دیتا - ترند ماکرو ( پی سی سیلین ) - سایمنتک ( نورتون ) - آویرا - ناد32 ( نود 32 ) - وب روت Webroot - اف - سکیور - AVG - آوست - ویندوز ماکروسافت windows microsoft - windows ultimate 7  و ماکروسافت سرور 2003 و 2008 و babylon معرفی نمود .

 شرکت دورانتاش تعدادی از محصولات را بصورت انحصاری در منطقه ایران و خاورمیانه توزیع می نماید .

 محصولات ترندماکرو ( پی سی سیلین ) - سایمنتک ( نورتون ) - وب روت و AVG از جمله محصولات معرفی شده توسط شرکت دورانتاش در نمایشگاه کامپیوتر 1389 تبریز بوده است .
 همچنین شرکت دورانتاش اقدام به توزیع جزوات و کاتالوگهایی جهت آموزش و فرهنگسازی استفاده از نرم افزارهای اورجینال و رعایت نکات ایمنی در استفاده از کامپیوتر و موبایل نمود که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است .

 همچنین واحد خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات با نام DISNA.ir بعنوان وب سایت خبری و تحلیلی و آموزشی به کاربران و بازدید کنندگان معرفی گردید .

قابل ذکر است محصولات معرفی شده از برترین و پر فروش ترین محصولات در دنیا می باشند که امکانات بسیار خوبی و بالاتری دارند که متاسفانه بدلایلی تا امروز کاربران ایرانی امکان آشنایی و استفاده از آنها را نداشته اند.

- آنتی ویروس موبایل رایگان ( ترندماکرو پرو )

- 2 گیگا بایت فضای وب امن رایگان برای ذخیره اطلاعات شخصی ( ترندماکرو - سایمنتک - وب روت )

- قابلیت بهینه سازی ویندوز

- استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته بجای استفاده از کی بورد مجازی ( ترند ماکرو )

و امکانات دیگر .

قابل ذکر است تمام نرم افزارهای توزیع شده توسط شرکت دورانتاش ، آخرین نسخه ارائه شده توسط شرکتهای تولید کننده محصولات می باشد و تا زمان اعتبار لایسنس ( مجوز بهره برداری ) بصورت رایگان قابل ارتقا به نسخه های بعدی ( 2011 ) می باشند .

همچنین نرم افزارها و آنتی ویروس هایی که مشکل بروزرسانی و ثبت از طریق ایران را دارند مانند ( مک آفی و پی سی تولز PC-Tools ) توسط شرکت دورانتاش ارائه نمی شوند .

شرکت دورانتاش بعنوان هدیه نمایشگاهی نیز اقدام به فروش کارت تخفیف به کاربران نموده است که کاربران می توانند محصولات شرکت را با تخفیفی از 10 هزار تومان تا 25 هزار تومان تهیه نمایند .
قابل ذکر است این کارت طبق قراردادهای شرکت دورانتاش فقط به همکاران و وارد کنندگان و توزیع کنندگان نوت بوک و سیستمهای کامپیوتری ارائه می شود تا خریداران محصولات این شرکتهای بتوانند برای خرید محصولات ارائه شده توسط شرکت دورانتاش از تخفیف بهره مند شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد